zaterdag 9 juli 2011

slaap zacht Mimzy !

2 dagen geleden had mijn konijn Mimzy diaree en zag er slecht uit, ze dronk niet en at niet, tussen 5 en 6 uur s'avonds ging ik de konijnen hun drinken verversen, ik zag in de kooi iets massa achtigs,en de kleur was groen bruin, ,mijn mama zij ''dat is diaree'' ik en mijn papa en zusje gingen toen naar de dierenarts nadat we de diaree opruimden, de dierenarts zij dat onze konijn er niet goed uitzag, ze gaven mijn konijn medicijnen mee, eerst gaven ze het aan Mimzy, ze zijden als het konijn over 2 dagen niet beter is is het gedaan, en het kan heel snel achteruit gaan, we kwamen thuis en mijn papa wou mimzy de medicijnen geven, we hadden Mimzy eerst gewassen en in een dekentje gedaan en binnengehouden want dit moest van de dierenarts, toen mijn papa dus de medicijnen wou geven slikte Mimzy dat niet en mijn papa deed ook een beetje water in Mimzy's mond maar slikte niks, mijn papa zij tegen mij en mijn zusje dat we al afscheid moeten nemen. Ik en mijn zusje namen afscheid voor altijd, ik en mijn zusje gingen in de woonkamer 5 minuten later kwam mijn papa en zij ''de konijn is gestorven''.... 10 minuten later waren we in het bos, mijn papa graafde een gat met de schip mijn papa haalde Mimzy uit het doos en ik en mijn zusje en mama zagen het kleine lijkje mijn papa wikkelde Mimzy in een handdoek en zette haar in de grond, ik en mijn zusje hadden ook een briefje gemaakt dat we Mimzy nooit gaan vergeten en altijd in ons hart zal blijven, mijn papa maakte die kuil met Mimzy erin toe en zette een hoge tak op die plaats, en klopte er 3 keer op en zij slaap zacht!!! maar daarna...!?( op die foto's zie je Mimzy 5 minuten voor ze dood ging)


Mimzy is op Donderdag 7 juli dood gegaan om 20:50 uur en begraven om kwart na 9.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten