zaterdag 9 juli 2011

maar de volgende dag ???!

de volgende dag wilde ik en mijn zusje niet opstaan, uiteindelijk wel, we waren vedrietig en mijn mama en papa waren naar de winkel, even erna kwamen ze terug, mijn mama en papa zijden ''gaat het meisjes'' ik en mijn zusje zijden ''nja'' mijn papa en mama hadden een doos vast en zijden ''als een persoon doodgaat kun je die niet vervangen, maar een konijntje kan je wel vervangen door een ander konijn,. Ik en mijn zusje keken en zagen een lief klein nog bang konijntje die heel maar dan ook heel erg fel op de dode Mimzy leek, we brachten het konijntje in de hok gelukkig accepteerde Gizmo het nieuwe konijntje, ik noemde het nieuwe konijntje ook Mimzy omdat ze er heel erg fel op lijkt,.DUS MIMZYJUNIOR,. (vanzover)




hier is MimzyJunior het enige verschil is dat ze een ander kleur heeft dan de vorige Mimzy...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten