zaterdag 9 juli 2011

2 jaar geleden !!!

2 jaar geleden kregen ik en mijn zusje 2 konijntjes genaamd Noah en Luna, ik en mijn zusje waren altijd aan zagen dat we konijnen wilden, uiteindelijk kregen we konijnen, ze waren toen nog maar een paar weken oud en dus heel klein, ze zijn dwergkonijnen maar toen ze groter werden leken me het geen dwergkonijnen meer, verleden jaar probeerde Noah en Luna te ontsnappen, ik zat op mijn zetel en toen zag ik een klein lief wit konijntje in de voortuin van de planten eten, ik ging er meteen naartoe, ik dacht dat Luna op de straat ging lopen maar ze kwam terug in de tuin, ik pakte haar heel snel en zette haar heel even op de trampoline, want Noah en Luna hadden de kooi erg beschadigt, toen kwam Noah naar buiten ik probeerde haar te pakken maar ze was te snel, uiteindelijk heb ik haar kunnen pakken en zetten haar op de trampoline, toen heb ik de kooi met tape geplakt, ik zette Noah en Luna terug in hun kooi, ik wachte tot mijn papa thuis kwam en toen zette mijn papa er terug een stuk hout, de konijnen groeide op, Noah was een tijdje ziek ze was verkouden maar na een week was het al beter. Noah is het konijntje met een grijsachtig vacht en bruine ogen. Luna is het konijntje met de witte vacht en blauwe ogen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten