zaterdag 9 juli 2011

3 weken geleden !!!

3 weken geleden kregen ik en mijn zusje weer 2 konijntjes erbij genaamd Mimzy en Gizmo, Mimzy en Gizmo zijn hangoor dwergkonijnen, normaal hadden Noah en Luna 2 verdiepingen maar  de bovenste hebben ze moeten afgeven aan de nieuwe konijnen, dat vond Luna niet zo fijn mijn papa liet de nieuwe konijnen aan Noah en Luna zien, toen Luna ze zag wou ze Mimzy en Gizmo aanvallen, mijn papa deed de konijntjes snel weg bij Luna, Luna was zo kwaad dat ze haar zenuwen tegen Noah uitwerkte, Luna beet Noah, dus mijn papa zette Luna buiten en zij ''die konijn is niet meer van ons'' mijn zusje weende het uit, en zij ''nu hebben we maar 3 konijnen''. De volgende ochtend stonden we op en hoopte dat Luna er nog was, we keken in de tuin en jaa hoor Luna zat er. Luna was vuil en nat ik herkende haar bijna niet, toen ik buiten ging was Luna blij dat zag je aan haar blik, toen rende ze naar de rand van de tuin en graafde er een groot gat, mijn papa kwam onder en zag Luna op haar gemak op de gras liggen, mijn papa pakte Luna ''ik dacht dada Luna'' maar mijn papa zette een scheiding in de kooi dus LUNA MOCHT BLIJvEN, ik was blij, nu hadden we 4 konijntjes yessss !!!! MAAR DE ERGSTE MOEST NOG KOMEN ... Wat ging er allemaal gebeuren met Mimzy.......... Mimzy is de witte konijn, en Gizmo de bruine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten